Klachtenregeling

Bij MBS Eindhoven willen we een positieve leeromgeving creëren waarin goed onderwijs en begeleiding centraal staan. We doen ons uiterste best om klachten te voorkomen en te zorgen voor een veilig en prettig klimaat voor zowel leerlingen als medewerkers.

Mocht er een verschil van mening, irritatie of conflict, zijn dan moedigen we aan om het gesprek aan te gaan met de direct betrokkenen. Als dit niet leidt tot een gezamenlijke oplossing, kun je terecht bij onze interne contactpersonen. Zij staan klaar om eventuele zorgen serieus te nemen en te proberen tot een passende oplossing te komen of door te verwijzen naar de juiste plek. 

Interne contactpersonen

Naam: mevr. Anne van den Elsen | maandag, dinsdag, vrijdag
a.vandenelsen@ssoe.nl | 040-2515859

Naam: mevr. Kim van Malsen | dinsdag, donderdag, vrijdag
k.vanmalsen@ssoe.nl | 040-2515859

Naam: mevr. Lea Zwartjens | dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag
l.zwartjens@ssoe.nl | 040-2515859

Mocht de situatie echter niet naar tevredenheid worden opgelost, dan hebben wij ook een duidelijke klachtenregeling beschikbaar. Deze is te vinden op de website van onze stichting SSOE. Deze regeling is er om, indien nodig, verdere stappen te ondernemen. 

Klachtenregeling